مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-08سياسي

5 روش استفاده از تست مایرز-بریگز برای شخصیت پردازی


Briggs) را نویسنده ای به نام کاترین کوک بریگز (Katherine Cook Briggs) ابداع کرد؛ او در جست وجوی روش بهتری برای کاوش و درک شخصیت هایش بود.

- در ادامه 5 روشی را توضیح می دهم که در آن ها برای درک بهتر و واقعی تر شخصیت ها از تست مایرز-بریگز استفاده می کنم.

  1.

ویژگی های شخصیتی هر تیپ را بشناسید شاید مشخص ترین مزیت هر تست mbti (مایرز-بریگز) برای شخصیت ها کنجکاوی در این مورد بود که آیا شخصیت ها همه ویژگی های مشترکی دارند (لطفا این گونه نباشد) یا شاید همه ی آن ها مشابه شخصیت من باشند؛ بنابراین، بسیار ساده شروع به تایپ تمام شخصیت های خودم کردم تا جواب سؤالاتم را پیدا کنم.

من توانستم الگوهایی را پیدا کنم (گرایشم بیش تر به سمت شخصیت های SP بود و به ندرت درمورد شخصیت های خودم می نوشتم)، اما جذاب ترین بخش برایم درک این مسئله بود که به صورت ناخودآگاه شخصیت های متفاوتی را خَلق کردم.

اکنون که از آن چه انجام می دهم درک بیش تری دارم، می توانم از مایرز-بریگز برای یاری در نوشتن شخصیت های متفاوت تری استفاده کنم تا احتمالات داستان مرا پیچیده تر و متنوع تر کند.

3.

کشمکش های بین شخصیتی ایجاد کنید پس از این که داستان خود را با شخصیت های مختلف شلوغ کردید، می توانید از اختلاف ذاتی بین تیپ های شخصیتی مختلف با عملکرد شناختی متفاوت نهایت استفاده را ببرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 روش استفاده از تست مایرز-بریگز برای شخصیت پردازی

5 روش استفاده از تست مایرز-بریگز برای شخصیت پردازی