مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-08سياسي

برنامه های هفته پژوهش در کتابخانه شاهچراغ(ع)


رییس مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) برنامه های بیست ودومین دوره هفته پژوهش و فناوری در این مرکز را اعلام کرد.

- رییس مرکز پژوهش های اسلامی و کتابخانه آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) برنامه های بیست ودومین دوره هفته پژوهش و فناوری در این مرکز را اعلام کرد.

علیرضا بیابان نورد گفت: در این هفته برنامه های متنوعی با دعوت از استادان و نخبگان برجسته دانشگاه ها و حوزه ها توسط این مرکز اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مرکز در نظر دارد در بیست ودومین دوره هفته پژوهش و فناوری، نشست روش تحول در علوم انسانی(طرح یک دیدگاه بومی) را با همکاری دانشگاه شیراز و نیز پژوهشکده تحول و ارتقای علوم انسانی و اجتماعی، با سخنرانی دو تن از استادان دانشگاه شیراز، سیدسعید زاهد زاهدانی و سیدمحمدرضا تقوی در مرکز پژوهش های اسلامی حرم مطهر برگزار نماید.

برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب پارادایم های تحقیق در علوم انسانی با حضور سیدمسعود ماجدی، جامعه شناس و عضو گروه ترجمه و تدوین کتاب و روح الله جلیلی، پژوهشگر اجتماعی و مدیر مرکز ارزیابی تأثیر جهاد دانشگاهی فارس، معرفی کتاب ره نمای طریق اثر آیت الله محمدعلی جاودان، معرفی چهار کتاب مرتبط با حیطه پژوهش در فضای مجازی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و برپایی نمایشگاه آثار مکتوب ویژه هفته پژو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته پژوهش در کتابخانه شاهچراغ(ع)

برنامه های هفته پژوهش در کتابخانه شاهچراغ(ع)