مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-08سياسي

همکاری فرماندهان گیلانی ارتش و سپاه برای محرومیت زدایی ایران


دو فرمانده گیلانی محرومیت زدایی ارتش و سپاه به جهت هم افزایی و همگرایی همه جانبه در جهت محرومیت زدایی مناطق محروم و کم برخوردار کشور با یکدیگر دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار سید ضیاءالدین حزنی مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش دیدار و با بیان تجربه های خود در زمینه محرومیت زدایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  سردار حزنی در این دیدار با تقدیر از تلاش ارتش و یادآوری تلاش های سپاه پاسداران با تاکید به تداوم همکاری و هماهنگی این دو نهاد نظامی کشور در زمینه محرومیت زدایی، اظهار کرد: کمک به دولت و خدمت به مردم و اثبات کارآمدی نظام در مناطق محروم و حل مشکلات مردم محروم از مهم ترین اهدافی است که ما دنبال می کنیم.

  سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش و فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی ارتش نیز با تاکید بر تداوم همکاری ها و ادامه این مسیر تا زدودن غبار محرومیت از کشور گفت: ارتش همواره در همه حوزه ها کنار مردم بوده و نیروهای مسلح اعم از سپاه و ارتش برای ایجاد امنیت پایدار در کشور جان فشانی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری فرماندهان گیلانی ارتش و سپاه برای محرومیت زدایی ایران

همکاری فرماندهان گیلانی ارتش و سپاه برای محرومیت زدایی ایران