مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-08اقتصادي

ترافیک دریایی در بنادر کشور


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پیش بینی ها حاکی است طی سال های آتی با رشد ترافیک دریایی در بنادر کشور مواجه شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، طی سال های 2019 و 2020 و رشد فزاینده حمل و نقل کانتینری در سال 2021 گفت: پیش بینی ها حاکی است با انجام واکسیناسیون جهانی و تداوم آن و به تبع آن رشد تولید ناخالص ملی در بیشتر کشورها، به ویژه کشورهای در حال توسعه، طی سال های آتی با رشد ترافیک دریایی در بنادر کشور مواجه شویم.

صفایی با تاکید بر لزوم آمادگی بنادر کشور برای آینده نزدیک و افزایش ترافیک در بنادر بازرگانی کشور تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در بنادر، ضرورت دارد معاونت بندری و اقتصادی برای دوره آتی و درخواست شرکت های کشتیرانی برای تردد در بنادر ایران، سناریوی کوتاه مدت و بلند مدت را پیش بینی کند.

کمبود تجهیزات تخلیه کالاهای اساسی داریم مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: در بخش تجهیزات بندری به خصوص در حوزه کالاهای اساسی با کمبود تجهیزات مواجه هستیم لذا برای تأمین استراتژیک بندری باید اقدام اساسی صورت گیرد.

امکانات تخلیه و بارگیری مواد معدنی در خور شأن نداریم وی با بیان اینکه در بخش کالاهای فله در سطح بین الملل، با تحول اساسی هم در تقاضا و هم در افزایش قیمت کشتی فله بر مواجه هستیم افزود: به جز چند بندر برای تخلیه و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک دریایی در بنادر کشور

ترافیک دریایی در بنادر کشور