مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-08سياسي

زمینه حضور نخبگان جامعه در مساجد فراهم شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در تلاش هستیم تا مساجد را به عنوان یکی از اصلی ترین پایگاه های اجتماعی تقویت کنیم و زمینه حضور نخبگان جامعه در مساجد فراهم شود.

- حمیدرضا قانعی چهارشنبه 17 آذر در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: قدردان پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر خواهم بود.

او گفت: اینکه فارس بر قله فرهنگ و هنر ایستاده است بخاطر تلاش این پیشکسوتان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس عنوان کرد: کارکنان این اداره کل سهمی در بالندگی فرهنگ و هنر دارند و اولویت بنده هم تکریم کارمندان خواهد بود.

قانعی تاکید کرد: اولویت دوم بنده ارتباط گیری با گروه های مردمی و کانون های مساجد است و با تفاهم نامه هایی شاهد حضور متخصصان در مساجد خواهیم بود.

صابر سهرابی، مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی فاری نیز در این مراسم بیان کرد: دیار فارس که تجلی گاه عشق، هنر، فرهنگ، عرفان و تاریخ هزاران ساله نیاکان پاکمان است؛ سرزمینی که با نور احمدی روشن است و چلچراغش، رایحه خوش سومین حرم اهل بیت(ع) را در کالبد فرهنگ دیرپایش دمیده است، خسته از بی مهری ها و زخمی از تازیانه بی توجهی ها ولی استوار و صبور، در انتظار جوشش دوباره اندیشه و معناست تا روح هنر خفته در بستر خاک عبیرآمیزش بار دگر تن بی جان شده فرهنگش را حیاتی مجدد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه حضور نخبگان جامعه در مساجد فراهم شود

زمینه حضور نخبگان جامعه در مساجد فراهم شود