مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-08اقتصادي

آغاز طرح های مستمر فروش هفتگی سایپا از امروز


معاون سایپا ضمن اعلام اصلاح قیمت محصولات تولیدی سایپا و افزایش بهای کارخانه ای خودرو، از تداوم روند طرح های هفتگی و مستمر فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو خبر داد.

- به نقل از سایپا، حسین کاظمی گفت: به دنبال افزایش چند برابری قیمت نهاده های تولید و مواد اولیه نظیر فولاد، آلومینیوم، مس، محصولات پلیمر، پتروشیمی و سایر مواد اولیه و نیز قطعات مورد نیاز برای تولید خودرو در ماه های اخیر که منجر به افزایش چشمگیر قیمتِ تمام شده محصولات و تحمیل زیان به سهامداران خودروسازان شده است، بهای کارخانه سبد محصولات سایپا از امروز به طور متوسط 18 درصد افزایش می یابد.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا تصریح کرد: این اصلاح و افزایش، به معنای آزادسازی قیمت نبوده و صرفاً با اتکا به فرمول تعیین شده توسط مراجع قبلی قیمت گذاری خودرو، بر اساس محاسبه تورم صورت می پذیرد.

وی افزود: با توجه به نوسان نرخ ارز و شرایط تورمی موجود، زیان صنعت خودروسازی و قطعه سازی به طور کامل پوشش داده نمی شود، اما این اصلاح قیمت سبب هدایت و تزریق نقدینگی به خطوط تولید شده و رشد تولید و افزایش تیراژ روزانه و طبعاً عرضه هرچه بیشتر خودرو به بازار، پاسخ گویی به نیاز مصرف کنندگان واقعی، کمک به حذف واسطه گری، حفظ حقوق مشتریان و منافع سهامداران خودروسازان در بورس را رقم خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح های مستمر فروش هفتگی سایپا از امروز

آغاز طرح های مستمر فروش هفتگی سایپا از امروز