مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-08اقتصادي

چرا در برخورد با مافیا ها رودربایستی می شود؟


آمریکایی ها و اروپایی ها آنقدر نامردند که اگر با آن ها دست دادید انگشتان دستتان را دوباره بشمارید که نکند چیزی از آن کم شده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا،نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در وضعیت سخت معیشتی به سر می برند، سفره ها کوچک شده و مردم نگران آینده فرزندانشان هستند.

چرا در برخورد با مافیا ها رودربایستی می شود؟ حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) روز پرستار، بیان کرد: پرستاران در این دوساله مجاهدانه تلاش کردند، اما خود آن ها در وضعیت معیشتی خوبی قرار ندارند که دولت در بودجه 1401 باید برای پرستاران چاره اندیشی جدی کند.

وی در ادامه خطاب به رییس جمهور عنوان کرد: مردم در وضعیت سخت معیشتی به سر می برند، سفره ها کوچک شده و مردم نگران آینده فرزندانشان هستند.

چرا در برخورد با مافیا ها رودربایستی می شود؟ خودتان گفتید عده ای نشسته اند و قیمت ارز را بالا بردند، چرا رودربایستی باید کرد؟ چرا دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی اقدام جدی در این حوزه انجام نمی دهند؟ نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مافیا ها مردم و معیشت مردم را نشانه گرفته اند، گفت: این یعنی محاربه با نظام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در برخورد با مافیا ها رودربایستی می شود؟

چرا در برخورد با مافیا ها رودربایستی می شود؟