مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-08سياسي

پوستر کتاب جدید امام جمعه بوشهر رونمایی شد/ تجلیل از برگزیدگان کنگره بلادی


در هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) از پوستر کتاب جدید آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با عنوان «تصانیف العلما» رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت‎ پور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور به صورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) در این مراسم با بیان اینکه حدود 350 اثر به دبیرخانه های این کنگره ارسال شده است گفت: پس از ارزیابی آثار توسط داوران کمیته علمی کنگره طی دو مرحله، 22 اثر به عنوان برتر و حدود 30 اثر نیز به عنوان شایسته تجلیل انتخاب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس در این کنگره، از پوستر کتاب جدید آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با عنوان تصانیف العلما رونمایی شد.

همچنین در این مراسم پس از بررسی و داوری آثار از برترین های هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به صورت ارتباط تصویری به سخنرانی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر کتاب جدید امام جمعه بوشهر رونمایی شد/ تجلیل از برگزیدگان کنگره بلادی

پوستر کتاب جدید امام جمعه بوشهر رونمایی شد/ تجلیل از برگزیدگان کنگره بلادی