مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-08سياسي

بهره برداری از بخش جراحی زنان بیمارستان تأمین اجتماعی همدان


بخش جراحی عمومی زنان در بیمارستان تامین اجتماعی همدان توسط معاون سیاسی استاندار همدان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز آیین بزرگداشت روز پرستار و بهره برداری از بخش جراحی عمومی بیمارستان تامین اجتماعی همدان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با گرامیداشت میلاد پرستار دشت کربلا و تقدیر از زحمات کرونا با تمام مشکلاتی که برای انسان فراهم کرد، اما جامعه را با پرستاران به عنوان ایثارگرانی که تاکنون گمنام بودند بیشتر آشنا ساخت تصریح کرد: شاید هرگز تا این اندازه متوجه حضور و اثرگذاری این قشر در جامعه نبودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به اینکه نقش پرستاران در بازگشتن بسیاری از انسان ها به زندگی به عنوان یک نعمت الهی بی بدیل است ادامه داد: برای عملکرد پرستاران نمی توان معیار مادی ترسیم کرد، چراکه بر اساس آموزه های دینی ما  تلاش برای زنده کردن یک فرد به مثابه تلاش برای زنده کردن یک جامعه است به طوری که نزدیکترین راه ورود بهشت در اختیار پرستاران است.

وی با تأکید بر اینکه پیچیده ترین جراحی های مغز و اعصاب و پیوند قلب تنها بخش اندکی از علم خداوند است خاطرنشان کرد: سایر مشاغل یک حرفه به حساب می آید اما مجموعه فعالیت های کادر بهداشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بخش جراحی زنان بیمارستان تأمین اجتماعی همدان

بهره برداری از بخش جراحی زنان بیمارستان تأمین اجتماعی همدان