مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-08سياسي

تجهیز و بهسازی 3 هزارمتر مربع فضای نمازخانه ای توسط سپاه قزوین


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: تجهیز و بهسازی بیش از سه هزار متر مربع نمازخانه در سطح سپاه و رده ها تنها برخی از اقدامات طرح منزلت نماز در حوزه مهندسی است.

- سردار رستمعلی رفیعی آتانی در همایش نماز نیروهای مسلح استان قزوین که صبح چهارشنبه در سالن همایش های دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به این موضوع که این همایش مورد استقبال کلیه نیروهای نظامی و انتظامی استان قزوین قرار گرفته است اظهار کرد: طرح منزلت نماز از سال 89 ابلاغ شده و با گذر زمان و هم اکنون نیز در سپاه در جریان است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: از سال 1397 تا کنون 160 جلسه پیرامون این طرح برگزار شده است که خروجی آن 528 مصوبه بوده و منتج به ساماندهی بهتر نمازخانه ها، ترویج فرهنگ شرکت در نماز جماعت، برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت نماز، تجهیز کتابخانه ها و تجلیل از خادمان و سفیران نماز بوده است.

وی ابراز کرد: ما در نظر داریم مکان ها و فضاهای مربوط به اقامه نماز به بهترین وجه ساخته شود، تجهیز و یا بهسازی بیش از سه هزار متر مربع فضا در سطح سپاه و رده ها تنها برخی از اقدامات طرح منزلت نماز در حوزه مهندسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز و بهسازی 3 هزارمتر مربع فضای نمازخانه ای توسط سپاه قزوین

تجهیز و بهسازی 3 هزارمتر مربع فضای نمازخانه ای توسط سپاه قزوین