مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-08اقتصادي

سرگردانی 5 کیلو طلا در گمرک/ دلالان یک میلیارد تومان می خواهند


صاحب کالا بعد از پیگیری هایی که انجام می دهد در نهایت با این اعلام وزارت صمت مواجه می شود که باید برای ورود طلای خود کارت بازرگانی داشته باشد - صاحب کالا بعد از پیگیری هایی که انجام می دهد در نهایت با این اعلام وزارت صمت مواجه می شود که باید برای ورود طلای خود کارت بازرگانی داشته باشد ورود نامحدود طلا به ایران در حالی ظاهر خوشایندی دارد که در عمل شاید کسی که با خود طلا به ایران می آورد را پشیمان کند.

نمونه آن روایتی از یک ایرانی است که در بازگشت به ایران سرمایه خود را در قالب پنج کیلو شمش آورده اما با موانع متفاوتی مواجه شده است؛ به طوری که به دلیل عدم ترخیص، در یک ماه گذشته برای او هزینه 200 میلیونی انبارداری گمرک ثبت شده و در نهایت راهکار پیشنهادی، ورود از طریق واسطه هایی بوده که سهم 10 تا 15 درصدی یعنی نزدیک به یک میلیارد تومان می خواهند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال 1397 بود که مصوب شد ورود ارز و طلا به کشور به صورت نامحدود صورت گیرد؛ به طوری که اعلام شد واردات ارز به صورت اسکناس به داخل کشور بدون محدودیت و مطابق با ضوابط و مقررات بانک مرکزی و مقررات مبارزه با پولشویی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی مجاز است.

همچنین واردات فلزات گرانبها (طلا، نقره و پلاتین) به صورت خام طبق ضوابط بانک مرکزی از کلیه حقوق، عوارض قانونی و مالیات بر ارزش افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی 5 کیلو طلا در گمرک/ دلالان یک میلیارد تومان می خواهند

سرگردانی 5 کیلو طلا در گمرک/ دلالان یک میلیارد تومان می خواهند