مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-08اقتصادي

مشکل تامین گوشت قرمز و مرغ در آذربایجان غربی نداریم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت 230 بسیجی در رابطه با نظارت بر بازار عرضه به بازرسان واحدهای صنفی کمک خواهند کرد - ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت 230 بسیجی در رابطه با نظارت بر بازار عرضه به بازرسان واحدهای صنفی کمک خواهند کرد نادر صادقی امروز 17 آذرماه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی افزود : وضعیت مرغ گرم و منجمد در این استان به حال عادی خود برگشته و به وفور این اقلام در بازار موجود است و زیر قیمت بازار نیز توزیع می شود.

وی اضافه کرد: تفاهم نامه تامین نیروی بازرسی ستاد تنظیم بازار از طرف سازمان بسیج سازندگی و معاون اول رییس جمهوری نیز به امضا رسیده که برای نظارت و بازرسی صنفی تامین نیرو کنند.

معاون استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در مدت یک هفته باید نیروهای تخصصی در رابطه با نظارت و بازرسی را در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار دهند.

وی اظهار کرد: نیروهایی که از سازمان صنعت، معدن و تجارت به سازمان جهادکشاورزی منتقل می شوند چون در این زمینه تخصص کافی دارند کمک کنند تا بازار به سرو سامان برسد.

صادقی با اشاره به خرید میوه برای شب عید نیز گفت: در این استان،1000 تن پرتغال و 100 تن سیب درختی با قیمت مصوب در نظر گرفته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تامین گوشت قرمز و مرغ در آذربایجان غربی نداریم

مشکل تامین گوشت قرمز و مرغ در آذربایجان غربی نداریم