مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-08پزشكي

بازآرایی تاسیس مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی متناسب با ماموریت ها


معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در گذشته مراکز تحقیقاتی متناسب با امور آموزشی فعالیت می کردند و اکنون این مسئله با روح مراکز تحقیقاتی فعلی سازگار نیست و نیاز به بازآرایی دارند.

- به نقل از وزارت بهداشت، در ادامه گردهمایی معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کشور همایش کلیات برنامه های مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات با موضوع بازآرایی تاسیس مراکز تحقیقاتی در قالب کارگروهی برگزار شد.

دکتر شقایق حق جوی رییس مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات با استفاده از طوفان فکری از معاونین تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی خواست تا نظراتشان در قالب سه کارگروه، تجمیع و بهینه سازی ساختارهای موجود، سیاستگذاری و مدیریت توسعه ساختارهای جدید و سیاستگذاری و مدیریت مراکزی که از روندهای رشد مورد انتظار برخوردار نیستند، را اعلام کنند.

در ادامه هر کارگروه جمع بندی از نظرات حاضران، چالش ها و راهکارها اعلام کرد.

سپس دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت پس از استماع صحبت های حاضران گفت: در گذشته مراکز تحقیقاتی متناسب با برنامه ها و مدل قدیمی که بر پایه امور آموزشی بود فعالیت می کردند و در نتیجه به سمت چاپ مقاله سوق پیدا کردند در حالیکه اکنون این مسئله با روح مراکز تحقیقاتی فعلی سازگار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازآرایی تاسیس مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی متناسب با ماموریت ها

بازآرایی تاسیس مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی متناسب با ماموریت ها