مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-08سياسي

به برکت شهدا و با کار جهادی محله به محله آباد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه درباره طرح تحول نگهداشت شهر با محوریت هر محله، - شهردار منطقه 12 با تأکید بر کار جهادی در محلات از اجرای ویژه تحول نگهداشت شهر در محله شهید هرندی این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه درباره طرح تحول نگهداشت شهر با محوریت هر محله، یک شهید گفت: ان شاءالله به برکت وجود خانواده های معزز شهدا، محلات ما چهره آبادتری پیدا خواهد کرد و با توفیق الهی بتوانیم با اجرای این طرح، بهترین خدمات را به مردم شریف و متدین منطقه ارائه دهیم.

یزدی با بیان این مطلب که هم اکنون در همه محلات منطقه این طرح در حال اجراست، افزود: در طرح ویژه تحول نگهداشت شهر در محله هرندی نیز طبق برنامه های پیش بینی شده با محوریت هر محله، یک شهید ، شهرداری منطقه با همکاری گروه های جهادی قرارگاه شهید اسدالهی سپاه محمد رسول الله (صلی الله) کار جهادی را در محور محله شهید هرندی آغاز کرده است.

وی توضیح داد: توفیق آن را داشتیم با دو خانواده شهیدی که در یک کوچه ساکن بودند، دیدار کنیم که از یکی از خانواده ها یک مادر بزرگوار و روشندل و از خانواده معظم دیگر، پدری سالمند و گران قدر در قید حیات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به برکت شهدا و با کار جهادی محله به محله آباد می شود

به برکت شهدا و با کار جهادی محله به محله آباد می شود