مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-08سياسي

ترویج تربیت قرآنی تقویت بنیه آموزشی جامعه را به دنبال دارد


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تلاش برای ترویج تربیت قرآنی اولویت اصلی در اجرای فعالیت های قرآنی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عزیز صابر ظهر چهارشنبه در نشست کارشناسان، رابطین، مدرسین و مدیران مراکز تربیت قرآنی نورالثقیلن، در سخنانی پیروی از تعالیم قرآن را عامل تقرب به ذات احدیت و سعادت دنیوی و اخروی عنوان و اظهار کرد: خدمت در حوزه قرآن توفیق بسیار ارزشمندی است که نصیب فعالان قرآنی شده و باید این موهبت الهی را غنیمت شماریم.

وی اجرای طرح نورالثقلین را در حوزه های محله محور، مسجد محور و خانه محور معرفی کرد و گفت: مؤسسات و خانه های قرآنی به عنوان مراکز تربیت نورالثقلین اعلام آمادگی کردند که هر کدام از مراکز حداقل 10 جلسه خانگی در زمینه آموزش قرآن برگزار و اقشار مختلف مردم را تحت پوشش قرار دهند.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل ترویج تربیت قرآنی را ضرورت اصلی در اجرای فعالیت های آموزشی در جامعه عنوان کرد و گفت: تربیت قرآنی، توجه به ترجمه و مفاهیم قرآن و ترویج سبک زندگی اسلامی سه اصل مهم در اجرای طرح نورالثقیلن است که کارشناسان و فعالان قرآنی باید مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج تربیت قرآنی تقویت بنیه آموزشی جامعه را به دنبال دارد

ترویج تربیت قرآنی تقویت بنیه آموزشی جامعه را به دنبال دارد