مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-08سياسي

تشکیل قرارگاه ساماندهی لجستیکی و نوسازی ناوگان و پسماند در کشور


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: برای نخستین بار قرارگاه ساماندهی لجستیکی، نوسازی ناوگان و مدیریت پسماند در کشور تشکیل شده است.

- ، مهدی جمالی نژاد ظهر چهارشنبه در نشست مشترک اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس در چابکسر، اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور قرارگاهی در سه بخش ساماندهی لجستیک، نوسازی ناوگان و پسماند راه اندازی شده است.

وی با اشاره به دغدغه های مردم و مسئولان در این بخش، گفت: این قرارگاه قادر است بسیاری از نگرانی ها و مشکلات موجود در این بخش ها را برطرف کند.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به اینکه پسماند یکی از معضلاتی است که طی چند دهه گذشته وجود داشته است، افزود: این معضل در استان های شمالی به ویژه استان گیلان بیشتر از سایر مناطق نمود یافته است.

وی به اعتبار محدود دولت اشاره و با بیان اینکه اتفاقات خوبی در دولت و مجلس در حال شکل گیری است، اضافه کرد: در آستانه تحویل لایحه بودجه به مجلس هستیم و تمام تلاش ما این است توزیع عادلانه به همراه دستگاه ها داشته باشیم.

جمالی نژاد با اشاره به مشکلات شهرداری ها به ویژه در بخش ناوگان حمل و نقل، گفت: تلاش می شود تا اعتبارات مناسبی برای توسعه ناوگان حمل و نقل در طرح جامع پسماند مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه ساماندهی لجستیکی و نوسازی ناوگان و پسماند در کشور

تشکیل قرارگاه ساماندهی لجستیکی و نوسازی ناوگان و پسماند در کشور