مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-08سياسي

امکان برگزاری دوره های تحصیلی مشترک در 50 کشور جهان فراهم شد


به منظور توسعه دیپلماسی آموزش عالی مهارتی با انعقاد تفاهم نامه همکاری های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی ما بین دانشگاه فنی و حرفه ای و جامعه المصطفی العالمیه امکان برگزاری دوره های تحصیلی مشترک در 50 کشور جهان فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از ادانشگاه فنی و حرفه ای، تفاهم نامه ای میان دانشگاه فنی و حرفه ای و جامعهالمصطفی العالمیه، به منظور توسعه آموزش های عالی فنی و حرفه ای در عرصه بین المللی و فرصت سازی برای ارتقاء سطح دانش، مهارت، تحصیل، توانمندسازی و افزایش قابلیت های مهارتی طلاب غیر ایرانی و دانش آموختگان در کشورهای مختلف  با حضور رؤسای دو مجموعه، در سازمان مرکزی المصطفی به امضای طرفین رسید.

بنابراین گزارش، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در این جلسه، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رییس جامعهالمصطفی، ابراز داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای، یکی از بزرگترین دانشگاه های دولتی کشور به شمار می آید که هم اکنون در آن نزدیک به 200 دانش پژوه در حال تحصیل هستند.

181 دانشکده دانشگاه فنی و حرفه ای در همه شهرستان های کشور فعال است و کادر آموزشی این دانشگاه، حدود هزار نفر کادر آموزشی ثابت و هجده هزار نفر کادر آموزشی مدعو را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان برگزاری دوره های تحصیلی مشترک در 50 کشور جهان فراهم شد

امکان برگزاری دوره های تحصیلی مشترک در 50 کشور جهان فراهم شد