مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-08پزشكي

بهره برداری از 10 تخت جدید ICU در بیمارستان شهید کامیاب مشهد


مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد گفت: بخش جدید ICU بیمارستان شهید کامیاب مشهد با ظرفیت 10 تخت بستری برای بیماران ترومایی به بهره برداری رسید.

- به گزارش، بخش ICU شماره 5 بیمارستان شهید کامیاب مشهد با ظرفیت 10 تخت در راستای توسعه خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به بهره برداری رسید.

مسعود خانی در حاشیه بهره برداری از این پروژه اظهار کرد: بخش ICU شماره 5 بیمارستان شهید کامیاب مشهد با اعتبار 100 میلیارد ریال و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ساخته شده و در زمینه تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بخش تازه تأسیس نیز مبلغ 20 میلیارد ریال هزینه شده که توسط خیران سلامت تأمین شده است.

وی با بیان این که بخش ICU شماره 5 این مرکز درمانی ویژه بیماران ترومایی است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بیماران ترومایی در بدو ورود به مرکز درمانی شهید کامیاب مشهد و یا پس از انجام عمل جراحی در اتاق عمل این بیمارستان، در بخش ICU شماره 5 بیمارستان شهید کامیاب مشهد تحت مراقبت ویژه قرار می گیرند.

مدیر بیمارستان شهید کامیاب مشهد اضافه کرد: در حال حاضر 5 بخش ICU با تجهیزات کامل پزشکی و با ظرفیت 70 تخت در بیمارستان شهید کامیاب مشهد فعالیت می کند و با اضافه شدن بخش ICU جدید این مرکز درمانی، نیازها در خصوص بخش ها و تخت های مراقبت ویژه تأمین شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 10 تخت جدید ICU در بیمارستان شهید کامیاب مشهد

بهره برداری از 10 تخت جدید ICU در بیمارستان شهید کامیاب مشهد