مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-08پزشكي

چنبره 20 ساله برخی پزشکان بر منازل علوم پزشکی بوشهر/ بی خیال قانون!


کارکنان زیادی از کادر درمان و بهداشت استان بوشهر در صف انتظار برای خانه دار شدن هستند اما افرادی هستند که علی رغم نامه برای تخلیه، تاکنون حاضر به تخلیه منازل سازمانی در استان بوشهر نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، همواره یکی از دردسرهای مهم نهادهای دولتی بعد از تغییر مدیران و کارکنان، عدم تخلیه و تحویل منازل سازمانی توسط افراد بوده است.

در استان بوشهر نیز مدیر، معاون و کارکنان دولتی هستند که با وجود نامه هایی مبنی بر تخلیه منازل سازمانی و بیمارستانی، بدون توجه به قانون و با عناوین مختلف و رایزنی با رؤسای دانشگاه هنوز در خانه سازمانی سکونت دارند و حاضر به تخلیه نیستند.

مهلت استفاده از منازل سازمانی این در حالی است که بر اساس ضوابط مربوط به استفاده از خانه های سازمانی و پانسیون های دانشگاه علوم پزشکی مصوب سال 85، مدت استفاده از از این منازل دانشگاه سه سال است و با موافقت ریاست دانشگاه حداکثر تا دو سال دیگر قابل تمدید است.

بر اساس نامه دانشگاه علوم پزشکی در سال 95، هر فرد در طول دوره خدمتی تنها مجاز به یک دوره استفاده از این منازل سازمانی می باشد.

کارکنان به مدت سه سال، مدیران پایه می توانند به مدت چهار سال، مدیران میانی و اعضای هیات علمی هم تا سقف پنج سال در منازل سازمانی سکونت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چنبره 20 ساله برخی پزشکان بر منازل علوم پزشکی بوشهر/ بی خیال قانون!

چنبره 20 ساله برخی پزشکان بر منازل علوم پزشکی بوشهر/ بی خیال قانون!