مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-08اقتصادي

محصولات کشاورزی باید بدون واسطه به دست مردم برسد


تلاش این سازمان بر این است تا محصولات اساسی مردم را با حذف واسطه ها و دلالان، مستقیم از زمین کشاورزی به دست مردم برساند.

- فاطمه خمسه صبح چهارشنبه در آیین افتتاح دوره های آموزشی نظارت و بازرسی قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که در سالن همایش های جهاد کشاورزی برگزار شد با بیان اینکه در تأمین امنیت غذایی مردم تعارفی با کسی نداریم اظهار کرد: تا پیش از این نظارت بر بازار و توزیع کالاهای اساسی بر عهده سازمان صمت بود اما با تصمیم دولت سیزدهم و از این پس نظارت و بازرسی بر بازار و فرایند توزیع کالاها بر عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت عظیم بسیج برای نظارت و کنترل بر بازار و توزیع کالاهای اساسی استفاده خواهیم کرد، افزود: نظارت بر بازار و کالاهای اساسی با همراهی بسیج و جهاد کشاورزی از این پس با قدرت بیشتری انجام خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تاکید کرد: تلاش جهاد کشاورزی بر این است تا محصولات اساسی مردم را با حذف واسطه ها و دلالان مستقیم از زمین کشاورزی به دست مردم برساند.

وی با بیان اینکه تصدی گری در بخش دولتی باید کاهش یابد، اضافه کرد: تعداد نیروهای نظارتی دولتی زیاد است و در تلاش هستیم تا از ظرفیت مردمی در این حوزه استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات کشاورزی باید بدون واسطه به دست مردم برسد

محصولات کشاورزی باید بدون واسطه به دست مردم برسد