مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-08پزشكي

طرح تزریق سرپایی رمدسیویر از اهواز آغاز شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در پیک کرونای انگلیسی در بازه زمانی هر هفت روز تعداد بیماران ها دو برابر شد که درمان در کلینیک های سرپایی تزریق رمدسیویر از این دانشگاه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد ابول نژادیان ظهر امروز چهارشنبه در آیین تجلیل از پرستاران نمونه استان خوزستان اظهار کرد: در خوزستان تقریباً هفت هزار تخت بیمارستانی وجود دارد اما گاهی اوقات روزانه تا 600 بیمار در بیمارستان ها بستری می شدند و روزانه 10 درصد به تخت ها اضافه می شد.

وی افزود: در پیک کرونای انگلیسی در بازه زمانی هر هفت روز تعداد بی ماران ها دو برابر شد که درمان در کلینیک های سرپایی رمدسیویر از دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز شد و به همه کشور گسترش یافت به گونه ای که وزیر بهداشت در ستاد ملی مقابله با کرونا در حضور رییس جمهور اعلام کرد که 142 هزار تخت در کشور وجود دارد اما 200 هزار نفر به این روش درمان شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: در برخی شرایط، بخش دیالیز بیمارستان های استان خوزستان به ICU یا مهد کودک ها و کتابخانه ها به بخش تبدیل شده و همه ظرفیت ها به کار گرفته شدند؛ اگر اکنون آرامشی بر استان خوزستان حاکم است مدیون تلاش همه همکاران هستیم که لحظه ای عقب ننشستند و از انجام تکالیف الهی، قانونی و اجتماعی کم نگذاشتند و آبروداری کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تزریق سرپایی رمدسیویر از اهواز آغاز شد

طرح تزریق سرپایی رمدسیویر از اهواز آغاز شد