مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-08اجتماعي

آلودگی هوا تا 5 روز آینده گریبانگیر اصفهان است


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: آلودگی هوا تا پنج روز آینده در این کلانشهر ادامه دارد و از سامانه بارشی در این مدت خبری نیست.

- با اشاره به تداوم جوی به نسبت پایدار در بیشتر مناطق استان در روزهای پیش رو، اظهار داشت: آسمان صاف تا قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد در بسیاری از مناطق پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه دستکم تا پنج روز آینده خبری جز آلودگی هوا در شهر اصفهان نیست، افزود: طبق الگوهای هواشناسی در این مدت سامانه بارشی نخواهیم داشت و در مناطق مرکزی و صنعتی استان به ویژه کلانشهر اصفهان شرایط برای افزایش غلظت آلاینده های جوی، کاهش کیفیت هوا و دید افقی فراهم است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 15 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به دمای صفر درجه می رسد.

هنرمند اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای 20 درجه سانتیگراد بالای صفر و فرودگاه اصفهان با دمای 6 درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا تا 5 روز آینده گریبانگیر اصفهان است

آلودگی هوا تا 5 روز آینده گریبانگیر اصفهان است