مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-08اجتماعي

سفر عتبات از ایستگاه پروازی ساری به تعویق افتاد


سفر به عتبات از یکی از ایستگاه های پروازی به دلیل تأمین نشدن پرواز زائران به حالت تعلیق درآمد و برخی از زائران استان مازندران به جای ایستگاه پروازی ساری از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به عراق سفر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در حالی که در سامانه ثبت نام سفر عتبات ظرفیت اعزام به این سفر معنوی از سه ایستگاه پروازی تهران، کرمان و ساری دیده می شود، زائران استان مازندران که خود را برای سفر به عتبات از ایستگاه پروازی ساری آماده کرده بودند، به این سفر معنوی مشرف نشدند.

به گفته عباس اسماعیلی، مدیر کل حج و زیارت استان مازندارن آمادگی به منظور جذب زائر برای برقراری سفر عتبات پس از حدود دو سال تعطیلی مهیا شده است، می گوید: چند کاروان عتبات از استان مازندران که آماده سفر به کربلا از طریق فرودگاه ساری بودند، به دلیل مشکل در تأمین پروازها به تهران آمده و از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) عازم عراق شدند.

وی با بیان اینکه سفر سه کاروان از استان مازندران به خاطر نبود پرواز مستقیم لغو شد، می افزاید: ما پیگیر برقراری پروازها هستیم.

اما با توجه به اینکه بسیاری از پروازها دست دلالان است و از طرفی هم برخی شرکت های هواپیمایی معتقدند که پرواز به عراق برای آنها به صرفه نیست، با مشکل پرواز مواجه هستیم و همین امر موجب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر عتبات از ایستگاه پروازی ساری به تعویق افتاد

سفر عتبات از ایستگاه پروازی ساری به تعویق افتاد