مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-08سياسي

دیندارلو: طرح توسعه حرم شاهچراغ به قیمت تخریب آثار فرهنگی و تاریخیِ شیراز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، زیبا دیندارلو، عضو مجمع دانشجویی آرمان عدالتخواه دانشگاه شیراز در دیدار نمایندگان تشکل های دانشجویی با استاندار فارس، - عضو مجمع دانشجویی آرمان عدالتخواه دانشگاه شیراز با اشاره توسعه بی ضابطه و غیر کارشناسی حرم شاهچراغ گفت: این طرح به قیمت نفی حیات مردم و متضمن تخریب آثار فرهنگی-تاریخیِ ثبتی، ارزشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، زیبا دیندارلو، عضو مجمع دانشجویی آرمان عدالتخواه دانشگاه شیراز در دیدار نمایندگان تشکل های دانشجویی با استاندار فارس، مسئولین شهر شیرازی و استانی و دانشجویان و دانشگاهیان استان که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد گفت: این روز ها بار ها شاهد اتفاقات و فرآیند های ناعادلانه و خلاف آرمان های انقلاب بودیم.

متاسفانه عده ای با بهره مندی از رانت های مختلف راهی مجلس و شورا و شهرداری و سایر پست های دولتی می شوند؛ کسانی که در دوره مسئولیت، تبعیض شهری را به طرز فاجعه باری تعمیق کرده اند.

پدر ها رفتند، پسر ها آمدنددیندارلو افزود: کسانی که تمام مزیت شان در نام خانوادگی و شایستگی شناسنامه ای شان خلاصه می شود، کسانی که عملکردشان در تراز انقلاب نیست، ولی در بالاترین سطوح از مزایا، بهره میبرند! گویا شیراز و منصب ها ارث پدرشان است! صادقانه بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیندارلو: طرح توسعه حرم شاهچراغ به قیمت تخریب آثار فرهنگی و تاریخیِ شیراز است

دیندارلو: طرح توسعه حرم شاهچراغ به قیمت تخریب آثار فرهنگی و تاریخیِ شیراز است