مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:302021-12-08اقتصادي

طرزطلب: گسترش نیروگاه های مقیاس متوسط را در برنامه داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از برق حرارتی، با توجه به مطالعات صورت گرفته در خصوص نیازمندی های شبکه برق کشور و در راستای افزایش تولید توان الکتریکی و کاهش افت ولتاژ در مناطق دور افتاده و نقاط ژرف شبکه و همچنین جایگزینی واحد های فرسوده .

- مدیرعامل برق حرارتی گفت: با توجه به مزایا و امکان راه اندازی سریع این واحد ها درصدد گسترش نیروگاه های مقیاس متوسط در سطح کشور هستیم و امیدواریم با برنامه ریزی گروه مپنا شاهد این اتفاق باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از برق حرارتی، با توجه به مطالعات صورت گرفته در خصوص نیازمندی های شبکه برق کشور و در راستای افزایش تولید توان الکتریکی و کاهش افت ولتاژ در مناطق دور افتاده و نقاط ژرف شبکه و همچنین جایگزینی واحد های فرسوده مقیاس متوسط نیروگاه های قدیمی کشور با واحد های جدید در جهت افزایش توان خروجی و راندمان نیروگاه ها، استفاده از واحد های مقیاس متوسط در دستور کار قرار گرفته است.

بدین منظور صبح امروز تفاهمنامه ای میان برق حرارتی و گروه صنعتی مپنا به منظور احداث نیروگاه های کوچک مقیاس بسته شد.

در این نشست محسن طرزطلب، مدیرعامل برق حرارتی با تاکید بر اینکه طی 6 ماه گذشته تلاش های زیادی برای اجرایی شدن این قرارداد در دستور کار قرار گرفته است، افزود: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرزطلب: گسترش نیروگاه های مقیاس متوسط را در برنامه داریم

طرزطلب: گسترش نیروگاه های مقیاس متوسط را در برنامه داریم