مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-08سياسي

الحاق 3 شناور به ناوگان شمال و جنوب نیروی دریایی ارتش


فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور مقتدرانه این نیرو در آب های بین المللی،گفت: سه شناور به ناوگان شمال و جنوب نیروی دریایی ارتش الحاق می شود.

- ، امیر دریادار شهرام ایرانی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید ناوگان شمال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش کلیه فعالیت های خود را در حوزه های ملی و بین المللی برنامه ریزی می کند.

وی با اشاره به حفظ اقتدار ملی در آب های بین المللی توسط دریادلان نیروی دریایی ارتش، افزود: نیروی دریایی ارتش با ساخت شناورها و تجهیزات خود به دست متخصصان ایرانی با کمک شرکت های دانش بنیان، تجهیزات به روز را در ناوگان شمال و جنوب در اختیار دارد.

امیر ایرانی با اشاره به ارتباطات بین المللی و حضور فعال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه آموزش به عنوان عضوی از اتحادیه های دانشگاهی منطقه، ادامه داد: نیروی دریایی ارتش در حوزه اقیانوس هند به عنوان عضو اثر گذار در اجلاس فرماندهان نیروی دریایی و در کنار آن انجام تعاملات چند جانبه بین المللی با اجرای رزمایش های مرکب و مشترک با کشورهای دوست و برادر حضور فعال و عملکرد قابل توجهی دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به الحاق چند شناور در ناوگان شمال و جنوب، اضافه کرد: در ناوگان شمال ناوشکن کلاس دماوند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 3 شناور به ناوگان شمال و جنوب نیروی دریایی ارتش

الحاق 3 شناور به ناوگان شمال و جنوب نیروی دریایی ارتش