مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-08اقتصادي

خرید1100 تن سیب و پرتقال برای میوه شب عید آذربایجان غربی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 100 تن پرتقال و سیب برای تنظیم بازار میوه شب عید در استان خریداری شد.

- ، نادر صادقی ظهر چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به خرید میوه برای شب عید نیز گفت: در این استان یک هزار تن پرتغال و 100 تن سیب درختی با قیمت مصوب برای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ذخایر استان از نظر مایحتاج مردم از جمله ذرت، جو، سویا، گندم، گوشت قرمز و گوشت مرغ نیز در انبارها موجود بوده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صادقی با بیان اینکه 230 بسیجی در رابطه با نظارت بر بازار عرضه به بازرسان واحدهای صنفی کمک خواهند کرد، افزود: وضعیت مرغ گرم و منجمد در این استان به حال عادی خود برگشته و به وفور این اقلام در بازار موجود است و زیر قیمت بازار نیز توزیع می شود.

وی اضافه کرد: تفاهم نامه تأمین نیروی بازرسی ستاد تنظیم بازار از طرف سازمان بسیج سازندگی و معاون اول رییس جمهوری نیز به امضا رسیده که برای نظارت و بازرسی صنفی تأمین نیرو کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در مدت یک هفته باید نیروهای تخصصی در رابطه با نظارت و بازرسی را در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید1100 تن سیب و پرتقال برای میوه شب عید آذربایجان غربی

خرید1100 تن سیب و پرتقال برای میوه شب عید آذربایجان غربی