مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-08اقتصادي

ماکارونی هم دو نرخی شد


هم اکنون قیمت ماکارونی در بازار 2 نرخی شده است برخی از کارخانه ها با قیمت سال گذشته و برخی دیگر با قیمت جدید این محصول را عرضه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، این روز ها ماکارونی در سبد خانوار ها جای خود را باز کرده است چرا که علاوه بر پایین بودن نرخ آن می توانند بسیاری از نیاز های غذایی مصرف کنندگان را تامین کنند از این رو ثبات قیمت آن برای مردم حائز اهمیت است.

در حال حاضر تولیدکنندگان این صنعت زیرمجموعه 2 انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی ایران و انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی ایران کار خود را پیش می برند.

انجمن تولیدکنندگان از آنجایی که گندم را با نرخ سال گذشته از دولت دریافت کرد قیمت ماکارونی در سال جاری را افزایش نداد این در حالیست که انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی به دلیل خرید گندم آزاد و همچنین بالا رفتن هزینه عوامل تولید، قیمت ماکارونی در سال جاری را 60 درصد افزایش دادند.

محسن امینی در پاسخ به این پرسش که آیا در سال جاری ماکارونی افزایش نرخ را تجربه کرده است؟ گفت: این روز ها ماکارونی در سبد خانوار ها جای گرفته است چرا که قیمت آن به نسبت سایر اقلام خوراکی، چون برنج کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکارونی هم دو نرخی شد

ماکارونی هم دو نرخی شد