مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-08اجتماعي

بارش پراکنده برف و باران در ارتفاعات تهران/ کاهش آلودگی هوا تا پایان هفته


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده،آسمانی صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود همراه با وزش باد پیش بینی می شود که موجب کاهش انباشت آلاینده های جوی و بالا رفتن کیفیت هوا خواهد شد.

- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده،آسمانی صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود همراه با وزش باد پیش بینی می شود که موجب کاهش انباشت آلاینده های جوی و بالا رفتن کیفیت هوا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان تهران طی امروز(17آذر) و فردا(18آذر) قسمتی ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر پیش بینی می شود که با توجه به پایداری جو انباشت آلاینده های جوی در مناطق پرتردد شهری و صنعتی آسمان غبارآلود پیش بینی می شود.

از بعدازظهر روز پنجشنبه (18آذر) با ورود یک موج ضعیف به استان تهران در اواخر وقت بارش پراکنده برف و باران در ارتفاعات شمالی استان پیش بینی می شود.

از روز جمعه(19آذر) با عبور موج ضعیف، آسمانی صاف همراه با وزش باد پیش بینی می شود که موجب کاهش انباشت آلاینده های جوی و بالا رفتن کیفیت هوا خواهد شد.

از بعدازظهر شنبه (20آذر) مجددا با پایداری و سکون جو، انباشت آلاینده ها مورد انتظار است که در مناطق پرتردد و صنعتی استان آسمان غب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده برف و باران در ارتفاعات تهران/ کاهش آلودگی هوا تا پایان هفته

بارش پراکنده برف و باران در ارتفاعات تهران/ کاهش آلودگی هوا تا پایان هفته