مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-08سياسي

درخواست 4 میلیارد تومان اعتبار برای تملک خانه آیت الله نجومی را داده ایم


طی نامه ای به معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی درخواست چهار میلیارد تومان اعتبار برای تملک خانه مرحوم آیت الله نجومی را داده ایم تا این مکان را تبدیل به موزه و کتابخانه کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: طی نامه ای به معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی درخواست چهار میلیارد تومان اعتبار برای تملک خانه مرحوم آیت الله نجومی را داده ایم تا این مکان را تبدیل به موزه و کتابخانه کنیم.

  هوشنگ بازوند، امروز(17 آذر) در نشست پیگیری ثبت ملی خانه آیت الله نجومی، از مرحوم آیت الله سید مرتضی نجومی و آثار ایشان به عنوان یک سرمایه مهم برای استان نام برد و اظهارکرد: از میراث فرهنگی استان می خواهیم در کمترین زمان ممکن کار ثبت ملی خانه مرحوم آیت الله نجومی را انجام دهد.

وی اضافه کرد: همچنین برای تبدیل خانه ایشان به موزه، کار تملک و مرمت آن نیز باید در دستور کار قرار گیرد که در بحث تملک طی نامه ای به معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی درخواست حدود چهار میلیارد تومان اعتبار داشته ایم.

استاندار کرمانشاه افزود: از آنجایی که برنامه تملک منزل ایشان در دستور کار قرار گرفته، باید مقدمات ساخت مسکن برای خانواده ایشان توسط دستگاه های ذیربط همچون شهرداری انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 4 میلیارد تومان اعتبار برای تملک خانه آیت الله نجومی را داده ایم

درخواست 4 میلیارد تومان اعتبار برای تملک خانه آیت الله نجومی را داده ایم