مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-08اقتصادي

برخورد با گرانفروشی در آستانه شب یلدا/سقف سود مجاز برای آجیل 10 درصد است


معاون بازرسی سازمان صمت چارمحال و بختیاری با اشاره به استفاده از ظرفیت بسیج برای افزایش نظارت ها در آستانه شب یلدا گفت: بازرسی بر اساس فاکتور خرید خواهد بود و در مورد میوه سودی معادل 25درصد و در آجیل 10 درصد قابل قبول است.

- غلامرضا قائدامینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر با افزایش اکیپ های نظارتی به مناسبت نزدیک شدن به شب یلدا تمرکز بازرسان بر بازار میوه و آجیل افزایش چشمگیری یافته است و در بازرسی اخیر تخلفاتی مشاهده شده و برخورد قانونی صورت گرفته است.

معاون بازرسی سازمان صمت چارمحال و بختیاری ادامه داد: از تاریخ بیست و هفتم ماه جاری طبق توافق صورت گرفته نیروهای بسیج نیز برای نظارت به کمک بازرسان سازمان صمت خواهند آمد تا جلو هرگونه تخلف و گرانفروشی در شب یلدا گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: نظارت ها بر اساس فاکتور خرید از سوی عمده فروشان خواهد بود و در مورد میوه سودی معادل 25درصد و در آجیل 10 درصد قابل قبول است و همه اقلام در معرض دید عموم مردم باید دارای برچسب قیمت باشند و در خرید بالای 10 هزار تومان نیز به مشتری فاکتور تحویل داده شود.

قائدامینی خاطرنشان کرد: در برخورد با گرانفروشی و عدم رعایت قوانین صنفی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت و از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بازرسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با گرانفروشی در آستانه شب یلدا/سقف سود مجاز برای آجیل 10 درصد است

برخورد با گرانفروشی در آستانه شب یلدا/سقف سود مجاز برای آجیل 10 درصد است