مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-08سياسي

رییس مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه: 14 برنامه در دستور کار داریم


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: مطابق با حکم انتصاب رییس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری اجرای سند تحول قضایی در دوران تحول و تعالی به عنوان یکی از ماموریت های مورد توجه مرکز آمار و فناوری اطلاعات خواهد بود.

- رییس مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه: 14 برنامه در دستور کار داریم رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: مطابق با حکم انتصاب رییس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری اجرای سند تحول قضایی در دوران تحول و تعالی به عنوان یکی از ماموریت های مورد توجه مرکز آمار و فناوری اطلاعات خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، نشست هم اندیشی راهکارهای استفاده از فناوری های نوین و هوش مصنوعی در قوه قضاییه امروز چهارشنبه 17 آذر ماه 1400 برگزار گردید.

در ابتدای نشست محمد کاظمی فرد، رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: ریاست قوه قضاییه هوشمند سازی و فناوری اطلاعات را در کانون توجهات خود دارند و همواره بر بحث تحول و تعالی و هوشمند سازی تاکید داشته اند.

کاظمی فرد، ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته مدیران گذشته در مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، افزود: مطابق با حکم انتصاب رییس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری اجرای سند تحول قضایی در دوران تحول و تعالی به عنوان یکی از ماموریت های مورد توجه مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه: 14 برنامه در دستور کار داریم

رییس مرکز فناوری اطلاعات قوه قضاییه: 14 برنامه در دستور کار داریم