مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-08سياسي

113 حافظ کل قرآن کریم در قم تجلیل می شوند


113 حافظ کل قرآن کریم و 60 دانش آموخته مرکز قرآن و حدیث در همایش «طوبای کرامت» در حرم حضرت معصومه(س) توسط آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم تجلیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همایش طوبی کرامت با هدف تجلیل از حافظان کل و دانش آموختگان مرکز قرآن و حدیث روز یکشنبه 21 آذرماه همزمان با ایام میلاد خجسته بانوی صبر و شجاعت، حضرت زینب کبری(س) با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برگزار می شود.

این همایش که همه ساله در دهه کرامت از سوی مرکز قرآن و حدیث برگزار می شد در دو سال اخیر به دلیل شرایط نامساعد بهداشتی و شیوع بیماری کرونا برگزار نشده بود و در سال جاری با انجام واکسیانسیون و بهبود شرایط کرونایی فعالیت خود را با هدف تجلیل از حافظان کل و دانش آموختگان مرکز قرآن و حدیث دوباره آغاز کرده است.

در همایش طوبی کرامت در سال جاری از 173 نفر شامل 63 برادر و 110 خواهر تقدیر خواهد شد که از این تعداد 113 نفر حافظ کل قرآن و 60 نفر دانش آموخته رشته های معارفی تفسیر، ترجمه و مفاهیم کل قرآن و ترجمه و مفاهیم کل نهج البلاغه هستند.

انتهای پیام/78023


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

113 حافظ کل قرآن کریم در قم تجلیل می شوند

113 حافظ کل قرآن کریم در قم تجلیل می شوند