مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-08سياسي

«جامعه شناسی اعتراض در ایران» موضوع امشب مناظره شبکه4


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این قسمت از مناظره زاویه ، دکتر علی رضا شجاعی زند هیئت علمی جامعه شناسی دانشگاه تربیت مدرس و دکتر علی محمد حاضری استاد پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی با موضوع جامعه شناسی .

- نوزدهمین قسمت از فصل شانزدهم برنامه زاویه روز چهارشنبه 17 آبان ماه، ساعت 22 با اجرای دکتر عطاالله بیگدلی از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در این قسمت از مناظره زاویه ، دکتر علی رضا شجاعی زند هیئت علمی جامعه شناسی دانشگاه تربیت مدرس و دکتر علی محمد حاضری استاد پژوهشکده امام خمینی و انقلاب اسلامی با موضوع جامعه شناسی اعتراض در ایران گفتگو خواهند کرد.

بنا بر این گزارش در این برنامه درباره این موضوع گفتگو خواهد شد که آیا اعتراض به عنوان پیامد ناگزیر بعضی سیاست ها مطرح می شود یا به مثابه یک کنش سیاسی اجتماعی؟! همچنین پرسیده خواهد شد که اعتراض سیاسی تا چه حد نشانه حیات و فعالیت مردم و جامعه است؟ و آیا نبود آن نشانه انفعال عمومی است و یا انفجاری قریب الوقوع درراه است؟ و اینکه آیا اعتراضات را باید به مثابه علائم بیماری در نظر آورد و به تسکین و درمان آن پرداخت یا آنکه می توان درصدد سود جستن از نیروی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جامعه شناسی اعتراض در ایران» موضوع امشب مناظره شبکه4

«جامعه شناسی اعتراض در ایران» موضوع امشب مناظره شبکه4