مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-08سياسي

کمبود اعتبار برای تکمیل پروژه های شیلات/ برگزاری دومین مزایده پرورش ماهی در قفس


مدیر کل شیلات خوزستان از کمبود اعتبارات استانی و ملی انتقاد کرد و گفت: پروژه های عمرانی ناتمام شیلات، به دلیل مشکلات مالی و اعتباری سال ها بلاتکلیف مانده است، - ایسنا/خوزستان مدیر کل شیلات خوزستان از کمبود اعتبارات استانی و ملی انتقاد کرد و گفت: پروژه های عمرانی ناتمام شیلات، به دلیل مشکلات مالی و اعتباری سال ها بلاتکلیف مانده است، در حالی که با منابع محدود می توان تعدادی از این طرح های راکد را اجرایی کرد.

فتح الله ابوعلی در نشست ویدئوکنفرانسی شورای هماهنگی مدیران کل شیلات استان های ساحلی گزارشی از وضعیت آبزی پروری خوزستان به ویژه پرورش میگو طی 6 ماه نخست سال جاری ارائه و اظهار کرد: تعداد مزارع فعال در سال جاری نسبت به سال گذشته با 53 درصد رشد مواجه بوده و فرآیند پرورش با سطح زیرکشت 330 هکتار در شرایط نرسری شده، برداشتی حدود 692 تن میگو را به همراه داشته است.

وی افزود: در حال حاضر با اقدامات موثر انجام شده، شیوع بیماری لکه سفید در مزارع میگو زیر 5 درصد رسیده و این بیماری در خوزستان کنترل شده است.

مدیر کل شیلات خوزستان تصریح کرد: تعداد مراکز نرسری فعال در سال گذشته یک واحد بوده و امسال به 3 واحد افزایش پیدا کرده است و با تداوم همکاری و مشارکت از سوی بهره برداران، افزایش راه اندازی مراکز نرسری در سال آینده به 10 مرکز نیز پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اعتبار برای تکمیل پروژه های شیلات/ برگزاری دومین مزایده پرورش ماهی در قفس

کمبود اعتبار برای تکمیل پروژه های شیلات/ برگزاری دومین مزایده پرورش ماهی در قفس