مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-08سياسي

ابتکار جالب سازمان زیباسازی شهرداری برای پرستاران پایتخت


همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، پویش فرهنگی «سنگ تمام گذاشتید» به منظور قدردانی از زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران به صورت گسترده در سطح شهر تهران اکران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سازمان زیباسازی همزمان با 5 جمادی الاولی، زادروز حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) با اکران طرح های فرهنگی منقش به بیانات این حضرت و با شعار سنگ تمام گذاشتید ، مقام شامخ کادر درمان به ویژه پرستاران را ارج نهاده است.

  پرستاران و کادر درمان بیش از 15 بیمارستان تهران، در آستانه روز پرستار، با سازه های تبلیغاتی مزین به عکس خودشان در مقابل بیمارستان سورپرایز شدند.

 در این سازه ها، تصاویر کادر پرستاری هر بیمارستان به همراه بخشی از گفته های حضرت زینب (س) با شعار سنگ تمام گذاشتید در سطح شهر اجرا شده است.

    پویش فرهنگی سنگ تمام گذاشتید به منظور قدردانی از زحمات کادر درمان به ویژه پرستاران، به صورت گسترده در سطح شهر تهران اکران شده است.

این تصاویر در مقابل بیمارستان های رازی، مهدیه، طرفه، امام خمینی، مسیح دانشوری، مرکز قلب تهران، پانزده خرداد، حضرت فاطمه، بهرامی، لقمان، مفید، شهدای تجریش، یاس، امیراعلم و فیروزآبادی اکران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار جالب سازمان زیباسازی شهرداری برای پرستاران پایتخت

ابتکار جالب سازمان زیباسازی شهرداری برای پرستاران پایتخت