مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-08سياسي

تحول ساختاری ناجا برای توسعه امنیت و خدمات بیشتر/ مسیر رشد انتظامی شتاب می گیرد


طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی برای انتظامی کشور و بیانگر توسعه امنیت و خدمات دهی به مردم است.

- ، سردار حسین اشتری، با بیان اینکه تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یک رخداد مهم در تاریخ انتظامی کشور است، خاطر نشان کرد: طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی برای انتظامی کشور و بیانگر توسعه امنیت و خدمات دهی به مردم است.

وی خاطر نشان کرد: به برکت تصویب این طرح توسط فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، مسیر رشد و حرکت انتظامی را شتابان خواهیم کرد و قطعاً شاهد تحول در امنیت و خدمات رسانی به مردم خواهیم بود.

سردار اشتری بیان کرد: این رویداد تحولی و ارتقا ساختاری گامی به سوی حرفه ای تر شدن، هوشمندی، چابک سازی پلیس، تربیت افسران حرفه ای و دانش پایه، توسعه دیپلماسی پلیسی و … به منظور تقویت بیش از پیش نظم و امنیت در جامعه و توسعه خدمت به مردم است.

یادآور می شود؛ بر مبنای این طرح، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا به دو مجموعه سازمان اطلاعات و پلیس امنیت عمومی تبدیل شده و دانشگاه علوم انتظامی امین به دو دانشگاه جامع تحصیلات تکمیلی و دانشگاه تربیت افسری و تربیت پلیس و همچنین معاونت علوم، تحقیقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول ساختاری ناجا برای توسعه امنیت و خدمات بیشتر/ مسیر رشد انتظامی شتاب می گیرد

تحول ساختاری ناجا برای توسعه امنیت و خدمات بیشتر/ مسیر رشد انتظامی شتاب می گیرد