مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-08پزشكي

ابتلای 4500 نفر از پرستاران آذربایجان شرقی به کرونا


مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه 4500 نفر از پرستاران آذربایجان شرقی به کرونا مبتلا شدند، گفت: طی دو سال اخیر بیش از 60 درصد پرستاران استان به کرونا مبتلا شده اند.

- عبدالله صفری روز چهارشنبه، 17 آذر، در نشست خبری به مناسبت روز پرستار، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت کرونایی تبریز آبی شده ولی این شرایط ناپایدار است و رفتار کرونا به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست به هر حال پرستاران به عنوان مدافعان سلامت همواره در حال تلاش هستند.

وی با تشریح برنامه های هفته پرستار، گفت: هدف از برگزاری برنامه های هفته ی پرستار، تجلیل از تلاش و ایثار مدافعان سلامت در خط مقدم است، برنامه های متنوعی از جمله حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مراسمات تجلیل از پرستاران در تالار وحدت، برگزاری مراسم تجلیل از پرستاران برگزیده ی کشوری در تهران، بازدید از بیمارستان ها در طول هفته، حضور در منزل پرستاران پیشکسوت، برگزاری تجلیل از برندگان جشنواره ی فرهنگی و ورزشی پرستاران، از جمله ی برنامه های این هفته است.

وی ادامه داد: پرستاران برگزیده با مقام معظم رهبری در روز یکشنبه نیز دیدار خواهند کرد.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به شعار هفته ی پرستار با عنوان تامین حقوق مردم به عنوان خط قرمز جامعه پرستاری، ارتقای جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 4500 نفر از پرستاران آذربایجان شرقی به کرونا

ابتلای 4500 نفر از پرستاران آذربایجان شرقی به کرونا