مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-08سياسي

طلبه ها فعالیت خود را مبتنی با نگاه و درایت علامه بلادی عملی کنند


طلبه ها برای حرکت به سمت وسوی علامه بلادی باید فعالیت خود را مبتنی با نگاه و درایت این عالم فرزانه عملی کنند.

- ، حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور پیش ازظهر چهارشنبه در ارتباط ویدئو کنفرانسی هفتمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) اظهار داشت: راز ماندگاری علامه بلادی بوشهری دغدغه مندی وی در حوزه های مختلف است مدیر حوزه علمیه خواهران با بیان اینکه علامه بلادی بوشهری بی مهابا با ورود در عرصه ها نقش آفرینی می کرد افزود: وجود شور، شوریدگی و انگیزه مندی از دیگر ویژگی های بارز شخصیت بزرگی چون علامه بلادی است.

وی بیان کرد: جامعیت شخصیت علامه بلادی از دیگر ویژگی های بارز وی و برگرفته از حوزه های دانشی وی است که در سایه دغدغه مندی خود به این مهم دست پیداکرده بود.

بهجت پور با بیان اینکه مراجعه مجدد به دانش و نگرش علامه بلادی مبتنی بر نیازی است که جامعه به وجود این شخصیت بزرگ احساس می کند گفت: عالمان فقید دین باید زنده و متولد شوند که یکی از این عالمان علامه بلادی است که نقش خود را شناخته و به خوبی آن را ایفا کرده و امروز جامعه نیاز مبرم به نقش آنان دارد.

وی گفت: امروز وظیفه روحانیت است تا به مثابه یک جامعه رشید داشته ها و ارث محصول ایثارگری و فداکاری تلاش گذشتگان را نگهداری کنند و همچنین امروز طلبه ها و دانشمندان حوزه دین مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبه ها فعالیت خود را مبتنی با نگاه و درایت علامه بلادی عملی کنند

طلبه ها فعالیت خود را مبتنی با نگاه و درایت علامه بلادی عملی کنند