مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-08سياسي

از آخرین وضعیت انتخاب شهردار خرم دره چه خبر؟


رییس شورای اسلامی شهر خرم دره گفت: گزینه انتخابی شورای شهر برای سمت شهرداری پس از گذشت چهار ماه همچنان در حال بررسی است.

- عین الدین رجبی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه گزینه انتخابی شورای شهر برای سمت شهرداری پس از گذشت چهار ماه همچنان در حال بررسی است، تصریح کرد: این موضوع در حالی است که گزارش های واصله از امور شهری و بازرسی کل استان نشان دهنده کاستی ها و بعضی تخلفات صورت گرفته در دوره مدیریت شهردار وقت و معرفی شده به استان است.

وی با بیان اینکه انتظار از شورای شهر خرم دره، انتخاب شهردار قوی و بدون حاشیه است، تاکید کرد: همه نامه های رسیده از استان مبنی بر ضعف، کاستی و تخلفات در جلسات شورا به قرائت و به سمع و نظر اعضا رسیده است که امیدواریم اعضای شورا به دور از تعصبات و تصمیم و احساسات در این زمینه تصمیم گیرند تا آسیب کمتری بر پیکره شهر وارد شود.

رییس شورای شهر خرم دره در پاسخ به این پرسش که در صورت رد گزینه پیشنهادی اعضای شورا چه تمهیدی خواهند اندیشید، عنوان کرد: قطعاً گزینه قوی تر با رزومه کاری بالاتر مدنظر است که از این گزینه ها هم می تواند بومی باشد هم غیربومی.

این مسئول با تاکید بر اینکه شهر خرم دره نیازمند افراد قوی، انقلابی و جهادی برای سمت شهرداری است، خاطرنشان کرد: خرم دره شهرداری می خواهد که با معیارهای شورا هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آخرین وضعیت انتخاب شهردار خرم دره چه خبر؟

از آخرین وضعیت انتخاب شهردار خرم دره چه خبر؟