مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-08سياسي

شهید سلیمانی پرچم مقاومت و پایداری را به اهتزار درآورده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه شهید سلیمانی پرچم مقاومت را به اهتزاز درآورد، گفت:این شهید با پرچم غیرت و پایداری، جبهه مقاومت را تشکیل داده است.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر چهارشنبه در پنجمین جلسه قرارگاه مرکزی ستاد عملیات حاج قاسم این اداره کل با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت شهیده راه ولایت حضرت زهرا سلام الله علیها و سالگرد شهادت سردار پرافتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و اولین سالگرد رحلت دانشمند و متفکر جهان اسلام علامه آیت الله مصباح یزدی (ره)، اظهار داشت: همه عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی و جبهه مقاومت مرهون مجاهدت های این شهید والامقام و هم رزمان شهیدش است.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی های متعدد جبهه مقاومت با پرچمداری این شهید پرافتخار، افزود: شهید سلیمانی مرد میدان های سخت بود و با مجاهدت های فراوان توانست شکست های سنگینی به جبهه استکبار تحمیل کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کیفی سازی برنامه های ایام فاطمیه و سالگرد این شهید سرافراز و فرمانده بزرگ جبهه اسلام و همرزمان ایرانی و عراقی اش و اولین سالگرد دانشمند و متفکر جهان اسلام علامه مصباح یزدی (ره)، تصریح کرد: به تعبیر رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله الع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی پرچم مقاومت و پایداری را به اهتزار درآورده است

شهید سلیمانی پرچم مقاومت و پایداری را به اهتزار درآورده است