مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-08اقتصادي

برگزاری مجمع عمومی انجمن صنفی داستان نویسان بعد از کش و قوس ها


نخستین مجمع عمومی انجمن صنفی داستان نویسان بعد از سراسری شدن و انتقاداتی که به هیئت مدیره انجمن وجود داشت، در دی ماه برگزار خواهد شد.

- نخستین مجمع عمومی انجمن صنفی داستان نویسان بعد از سراسری شدن و انتقاداتی که به هیئت مدیره انجمن وجود داشت، در دی ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن صنفی کارگری داستان نویسان استان تهران پس از نزدیک به دو سال پیگیری در آذرماه سال 1396 زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایران ثبت شد.

این انجمن با هدف دور هم جمع کردن داستان نویسان حرفه ای ایرانی و توانمندسازی آن ها با حمایت های صنفی از قبیل خدمات حقوقی، بیمه، آموزش رایگان، وکالت در قراردادها، طرح بازنشستگی، صندوق رفاه، معرفی بین المللی نویسندگان و کتاب های ایرانی و غیره تأسیس شد.

در آبان سال 1399 هم اعلام شد، طبق مصوبه انجمن های پدیدآورندگان هنری دولت مبنی بر تشکیل انجمن های صنفی گسترده کشوری زیر نظر وزارت کار و امور اجتماعی که در سال 1398 به تصویب رسید، انجمن صنفی داستان نویسان به زودی کشوری خواهد شد و داستان نویسان دارای شرایط عضویت از سراسر کشور می توانند در انجمن عضو شوند.

اما با گذشت تقریبا دو سال انتقاداتی نسبت به وضعیت نیمه تعطیل این انجمن و برگزار نشدن مجمع عمومی آن وجود داشت و تعدادی از اعضای هیئت مدیره انجمن از سمت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجمع عمومی انجمن صنفی داستان نویسان بعد از کش و قوس ها

برگزاری مجمع عمومی انجمن صنفی داستان نویسان بعد از کش و قوس ها