مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-08اقتصادي

پیگیریم سوخت از طریق خط لوله به نیروگاه های کرمانشاه برسد


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: دو سال است پیگیری می کنیم سوخت نیروگاه های اصلی کرمانشاه از طریق خط لوله تامین شود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: دو سال است پیگیری می کنیم سوخت نیروگاه های اصلی کرمانشاه از طریق خط لوله تامین شود.

فریدون یاسمی در جلسه امروز (17 آذر) ستاد بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون به صورت روزانه و مستمر سوخت کافی در اختیار نیروگاه های برق استان قرار می گیرد، اظهار کرد: ذخیره اکثر نیروگاه ها در حال تکمیل شدن است و از نظر تامین سوخت نیروگاه ها در صدر کشور هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون 100 درصد سوختی که تحویل نیروگاه ها می شود از طریق نفت کش ها است که گاهی مشکلاتی به همراه دارد، یادآور شد: دو سال است پیگیریم سوخت مورد نیاز نیروگاه ها از طریق خط لوله به آنها برسد که در صورت تحقق کار بزرگی است.

به گفته یاسمی، برای تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه های استان هم از ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه و هم از ظرفیت استان های دیگر استفاده می شود.

وی نفت کوره(مازوت) تولیدی پالایشگاه کرمانشاه را یکی از بهترین انواع مازوت تولیدی توسط پالایشگاه های کشور دانست و عنوان کرد: این نفت کوره پایین ترین میزان گوگرد را دارد و از همین رو آلایندگی آن بسیار کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیریم سوخت از طریق خط لوله به نیروگاه های کرمانشاه برسد

پیگیریم سوخت از طریق خط لوله به نیروگاه های کرمانشاه برسد