مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-08سياسي

فروردین: 90 درصد شهر میمند موقوفه است


نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: 90 درصد شهر میمند موقوفه به حساب می آید، رییس جمهور نسبت به موضوع موقوفه بودن میمند ورود کرده و این مسئله را برای همیشه تعیین تکلیف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی فروردین در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری گفت: میمند در استان فارس قدمتی طولانی دارد که همزمان با اهواز صاحب شهرداری شد اما امروز مردمانش حق استفاده از خاک و منابع این دیار کهن را ندارند.

وی ضمن دعوت از رییس جمهور برای حضور در میمند گفت: مردم میمند در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و جبهه سلامت دین خود را به انقلاب ثابت کردند.

منتها 90 درصد شهر میمند موقوفه است، رییس جمهور نسبت به موضوع موقوفه بودن میمند ورود کرده و این مسئله را برای همیشه تعیین تکلیف کند.

فروردین در تذکر دیگری به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی تصریح کرد: به جای اینکه یک لقمه نان در سفره مردم بگذاریم، چاه های آب را پر می کنیم.

پر کردن چاه آب هنر نیست.

در مرحله اول باید شغلی جایگزین برای مردمی پیدا کنیم که ضریب محرومیت آنها 9 است.

وی ادامه داد: چه منطقی در پر کردن چاه آب کشاورزان در آستانه برداشت محصول وجود دارد آن هم در منطقه ای که با حفر چاه 10 متری به آب می رسیم چرا نسخه مشترک برای کشور می پیچیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروردین: 90 درصد شهر میمند موقوفه است

فروردین: 90 درصد شهر میمند موقوفه است