مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:402021-12-08سياسي

فرمانداران طارم و خرمدره به وضعیت کرونایی توجه جدی داشته باشند


استاندار زنجان با تاکید بر لزوم هوشیاری مسوولان استانی در برابر کرونا گفت: فرمانداران طارم و خرمدره به وضعیت کرونایی این شهرستانها توجه جدی داشته باشند و با دریافت دقیق آمار به موضوع حساس باشند تا وضعیت کنترل شده و شرایط بیماری در این مناطق بدتر نشود.

- محسن افشارچی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری ویروس کرونا با اشاره به وضعیت شیوع نگران کننده کرونا در شهرستان های طارم و خرمدره افزود: فرمانداران این شهرستان ها تدابیر لازم را در جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس اتخاذ کنند.

وی بااشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در شهرستان طارم اضافه کرد:  متاسفانه در رعایت پروتکل های بهداشتی، جامعه به سمت عادی انگاری پیش می رود و این مهم باید همچنان مورد توجه باشد.

 استاندار زنجان با اشاره به آمار بیماران کرونایی و آمار دانش آموزان مبتلا به ویروس کرونا، نیز اظهار داشت: در این خصوص نسبت به صحت آمارهای ارائه شده در خصوص بیماری کرونا به مردم دقت شود.

استاندار زنجان  گفت: نباید با ارائه آمار نادرست شهروندان را ترساند و بلکه در این خصوص باید نهایت دقت را به کار برد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با بهتر شدن اوضاع، کرونا از اولویت اصلی کشور خارج می شود خاطرنشان کرد: از تمامی دستگاه های متولی امر بهیاران، پزشکان، پرستاران، سپاه، بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران طارم و خرمدره به وضعیت کرونایی توجه جدی داشته باشند

فرمانداران طارم و خرمدره به وضعیت کرونایی توجه جدی داشته باشند