مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-08اقتصادي

آغاز طرح های حمایتی سازمان تعاون روستایی کشور از زرشک کاران استان


استاندار خراسان جنوبی از آغاز طرح های حمایتی سازمان تعاون روستایی کشور از زرشک کاران استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از آغاز طرح های حمایتی سازمان تعاون روستایی کشور از زرشک کاران استان خبر داد.

جواد قناعت از نتایج دیدار خود با معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت و تأکید کرد: خرید حمایتی زرشک کشاورزان استان از هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی تصریح کرد: طی مذاکراتی که با مدیرعامل سازمان تعاون روستایی صورت گرفت، مقرر شد بعد از تصویب نهایی دستور العمل خرید زرشک، عملیات اجرایی این طرح در استان آغاز شود؛ قیمت نهایی زرشک در این طرح متعاقباً اعلام خواهد شد.

استاندار از تسهیلات و اعتبارات اختصاص یافته به این طرح گفت و اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح 250 میلیارد تومان است.

قناعت ادامه داد: از شنبه آینده اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای راه اندازی بارگاه، سردخانه و انبار نگهداری زرشک استان توسط سازمان تعاون روستایی آغاز می شود.

وی با تأکید بر اهمیت برندسازی محصولات استراتژیک استان، یادآور شد: در گام بعدی موضوع برندسازی را دنبال خواهیم کرد و به این ترتیب با برنامه ریزی مدون، برند زرشک خراسان جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح های حمایتی سازمان تعاون روستایی کشور از زرشک کاران استان

آغاز طرح های حمایتی سازمان تعاون روستایی کشور از زرشک کاران استان