مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-08اقتصادي

سهمیه مازندران برای ساخت مسکن ملی 38 هزار واحد در سال است


مدیرکل راه و شهرسازی مازندران سهمیه ساخت مسکن در قالب نهضت ملی را در 38 هزار واحد در سال اعلام کرد.

- با بیان اینکه سالانه 38 هزار واحد مسکن در قالب نهضت ملی مسکن در استان احداث می شود، افزود: از این میزان 12 هزار واحد در بافت های فرسوده شهری ساخته می شود.

وی از اعمال تخفیف و مشوق هایی در زمینه صدور پروانه و مجوز برای ساخت مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 56 هزار نفر برای ساخت مسکن ملی در استان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه افراد نخبه مجرد و دارای معلولیت بدون شرط سنی می توانند در طرح مسکن ملی ثبت نام داشته باشند، افزود: سایر افراد مجرد قبل از تکمیل واحدهای مسکن ملی باید ازدواج کنند.

نظری آورده متقاضی و تسهیلات را در اجرای پروژه مسکن ملی مهم دانست و گفت: این درحالی که در حوزه مسکن مهر از نظر زیرساخت ها دارای مشکلاتی بودیم و تلاش می شود در مسکن ملی آن را شاهد نباشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه خدمات شهری مورد نیاز در اراضی مسکن ملی وجود دارد، گفت: آورده اولیه مسکن ملی 40 میلیون تومان و 300 میلیون تومان تسهیلات است.

وی قیمت متوسط مسکن ملی را متری چهار تا چهار و نیم میلیون تومان بیان کرد و گفت: در استان مازندران با پیگیری های صورت گرفته، اراضی مورد نیاز برای اجرای مسکن ملی تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه مازندران برای ساخت مسکن ملی 38 هزار واحد در سال است

سهمیه مازندران برای ساخت مسکن ملی 38 هزار واحد در سال است