مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-08پزشكي

تزریق دوز سوم واکسن کرونا به بیش از 12 هزار نفر از مردم قم


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه حدود 54 درصد افراد بالای 12 سال قم نوبت دوم واکسن را دریافت کرده اند گفت: تاکنون 12 هزار و 619 نفر نیز در قم دوز سوم واکسن را تزریق کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر قم گفت: شاهد یک سیر نزولی میزان مراجعان سرپایی و تست های پی سی آر مثبت هستیم که باید تلاش کنیم با رعایت دستورات بهداشتی و استفاده از واکسن این روند همچنان حفظ شود.

وی افزود: با توجه به سویه جدید ویروس کرونا به نام امکرون باید مراقبت های لازم را داشته باشیم و بدانیم که در برابر کرونا نباید لحظه ای غافل شویم.

قدیر در خصوص واکسیناسیون تصریح کرد: در حال حاضر واکسیناسیون در حال انجام است و انتظار داریم که همشهریان به مراکز مراجعه و اقدام به تزریق واکسن کنند و دوز سوم نیز آغازشده که تاکنون 12 هزار و 619 نفر در قم دوز سوم را تزریق کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: حدود 71 درصد افراد بالای 12 سال قم در نوبت اول و حدود 54 درصد افراد بالای 12 سال نوبت دوم واکسن را دریافت کرده اند.

وی همچنین افزود: بیش از 90 درصد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز تزریق واکسن داشته اند و استفاده از کلاس های درس و خوابگاه های دانشجویی فقط با ارائه کارت واکسن امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دوز سوم واکسن کرونا به بیش از 12 هزار نفر از مردم قم

تزریق دوز سوم واکسن کرونا به بیش از 12 هزار نفر از مردم قم