مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-08اقتصادي

بسیج برای آبرسانی به 7200 روستا پای کار آمده است


بسیج سازندگی در پروژه های آبرسانی مغفول مانده (مثل آبرسانی به روستاها) به کمک دولت آمده و برای آبرسانی به هفت هزار و 200 روستا پای کار هستیم.

- بیرجند- رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی در پروژه های آبرسانی مغفول مانده (مثل آبرسانی به روستاها) به کمک دولت آمده و برای آبرسانی به هفت هزار و 200 روستا پای کار هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد زهرایی صبح چهارشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از 620 کارگاه اشتغال خرد خانگی و تجلیل از فعالان صندوق های قرض الحسنه خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر چند ما در بسیج سازندگی متولی اشتغال کشور نیستیم ولی کمک کننده و نهاد تسهیل گر در این امر مهم و بازوی دولت محسوب می شویم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: از آنجایی که بسیج تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی است، مردم را در عرصه اشتغال زایی نیز به میدان آورده است و با دولت سیزدهم که رویکرد محرومیت زدایی و مردمی دارد همکاری ما رشد فزاینده ای پیدا کرده است.

زهرایی با تأکید بر اینکه ما تلاش داریم با خودباوری مردم را به صحنه کارهای میدانی در حوزه اشتغال های خرد خانگی بیاوریم، بیان کرد: همانطور که در سیل و زلزله پای کار آمدند در اقتصاد نیز باید پای کار بیایند که اهرم ما در این حوزه صندوق های قرض الحسنه مردم یار اشتغال مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج برای آبرسانی به 7200 روستا پای کار آمده است

بسیج برای آبرسانی به 7200 روستا پای کار آمده است