مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-08اقتصادي

اعلام آمادگی مپنا برای احداث واحد شارژ خودرو در تمام استان ها


مدیرعامل شرکت مپنا از اعلام آمادگی این شرکت برای احداث واحد شارژ سریع خودروی برقی در تمام استان های کشور خبر داد و گفت: تنها لازم است شهرداری ها مکان ایجاد احداث این واحدها را در اختیار مپنا قرار دهند و ما نیز بدون دریافت هیچ هزینه ای این واحدها را احداث خواهیم کرد.

- مدیرعامل شرکت مپنا از اعلام آمادگی این شرکت برای احداث واحد شارژ سریع خودروی برقی در تمام استان های کشور خبر داد و گفت: تنها لازم است شهرداری ها مکان ایجاد احداث این واحدها را در اختیار مپنا قرار دهند و ما نیز بدون دریافت هیچ هزینه ای این واحدها را احداث خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس علی آبادی امروز در حاشیه مراسم امضای قرارداد ساخت نیروگاه های مقیاس متوسط میان شرکت برق حرارتی و مپنا در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته برای توسعه خودروهای برقی اظهار کرد: در حال حاضر اتوبوس های برقی آماده هستند قراردادی را در همین رابطه با مشهد داریم وبا تهران مذاکراتی در همین راستا صورت گرفته و به زودی این کار به سرانجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در زمینه ی ایجاد زیرساخت کار بزرگی انجام شده و مپنا برای کلیه استان ها آمادگی احداث واحد شارژ سریع را دارد و هر استانی که اعلام آمادگی کند می توانیم این واحدها را نصب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی مپنا برای احداث واحد شارژ خودرو در تمام استان ها

اعلام آمادگی مپنا برای احداث واحد شارژ خودرو در تمام استان ها